Latest Posts :


Η ΦΑΡΜΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ - FARM AND FARM ANIMALS

Εδώ και αρκετό καιρό είχα επισκεφτεί μια φάρμα εδώ στον νομό μου και συγκεκριμένα στο Στρυμονικό Σερρών και όπως θα δείτε παρακάτω δεν έχασα ευκαιρία, έβγαλα το κινητό μου και άρχισα να φωτογραφίζω οτιδήποτε έβλεπα μπορστά μου. Ο λόγος που άρχισα να βγάζω φωτογραφίες ήταν αυτό το παράξενο πλάσμα (είδος γουρουνιού) που βλέπετε στις πρώτες φωτογραφίες! Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αφού δεν είχα ξαναδεί κάτι τέτοιο στη ζωή μου. Επίσης τα διάφορα είδη πουλιών, ο μεγάλος λευκός τράγος που δεν αφήνει τίποτα όρθιο, τα πόνυ, ο Rambo (ο σκύλος - φύλακας της φάρμας), τα άλογα, το ελαφάκι και φυσικά το άτακτο κατσικάκι που πηδάει από κλουβί σε κλουβί (video) δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητα!!! 
Καλή συνέχεια!

















































Ο ιπτάμενος, ο υπερκινητικός, ο ενοχλητικός... 
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. Tapandaola111 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger