Latest Posts :


ΑΣΤΕΙΑ STATUS Part 4

στατους, αστεια, τα καλυτερα, ανεκδοτα, αστεια κειμενα, tapandaola111

Επιστρέψαμε με μια νέα συλλογή με τα πιο αστεία status που κυκλοφορούν στο internet. 
50+1 αστεία status περιμένουν να διαβαστούν...εσύ τι περιμένεις? 

1. Όσες κρέμες και αρώματα να βάλεις εγώ θα σε μυρίζω πάντα ιδρωμένη.

2. Η φαφούτα τρώει φρούτα, και για μας ούτε γιαρμάς.

3. Μην μένεις στην απάθεια
Μην μένεις στην αστάθεια
Αγάπα τώρα που 'ναι νωρίς
Γιατί μετά δεν θα μπορείς

4. Ευχαριστώ τον Θεό που με έκανε άθεο!

5. Δεν υπάρχουν Έλληνες. Δεν υπάρχουν ξένοι. Υπάρχουν μαθητές τρελοί και ερωτευμένοι!

6. -Θέλω να σε πηδήξω.
-Οκ. Αλλά μετά να με ξαναπηδήξεις για να μη μείνω κοντή...

7. Καμιά φορά βλέπω όνειρο ότι οδηγώ ανάποδα στο ρεύμα.  Μετά ξυπνάω και, δόξα τω Θεώ, οδηγάω κανονικά.

8. -Τι λένε τα χαρτιά?
-Ένα Κ & ενα Μ βλέπω !!
-Εεε..Κ ανενας Μ αλακας θα είναι πάλι.

9. - Πωω έχασα τα κλειδιά μου..μπορώ να μείνω εδώ απόψε;;;
- Ναι άλλα έχω περίοδο...
- Άκυρο τα βρήκα

10. Για να βγάλεις την κάρτα SIM από κάποια κινητά, πρέπει να εχεις αφήσει νύχι αρχοντορεμπέτη

11. Ψιτ, κοπελιά... Εσύ μπορεί να του την πέφτεις .....
Αλλά εγώ ξέρω να του την σηκώνω.

12. Η πουτάνα πάει με όλους. Η καριόλα με όλους, εκτός από σένα!

13. έχω θεϊκό κορμί απλώς είναι του θεού Βούδα.

14. Αν ο χημικός τύπους του νερού είναι Η2Ο Τότε ο χημικός τύπος του αγιασμού είναι...H2OMG?

15. Κάθε δύση και μια απογοήτευση. Κάθε ανατολή και μια ελπίδα. Και πόσες μέρες πέρασαν δίχως ήλιο...

16. Είσαι 15 και ντύνεσαι σαν πουτάνα. Σε παρακαλώ,πες μου: πόσο παρθένα εισαι;

17. Τι κοινό έχει μια επέτειος με τη λεκάνη της τουαλέτας; Ένας άντρας δεν πρόκειται να πετύχει καμία απ'τις δύο.

18. Καλύτερα να πεις στην μάνα σου "Σκότωσα άνθρωπο" παρά να πεις "Δε θα φάω,έφαγα κάτι έξω"!

19. Ο Τσακ Νόρις κλώτσησε μια φορά έναν γάιδαρο στον λαιμό. Oι απόγονοι αυτού του ζώου είναι οι γνωστές καμηλοπαρδάλεις.

20. Στη ζωή, το θέμα δεν είναι να κρατάς καλά χαρτιά, αλλά να παίζεις καλά ένα άσχημο φύλλο.

21. Δεν είσαι μεθυσμένος μέχρι που καταλαβαίνεις ότι πρέπει να πιαστείς απο το έδαφος για να μην πέσεις από την γη.

22. Μην περιμένεις να χιονίσει για να δεις άσπρη μέρα.

23. Όταν έχω ιδέες δεν έχω σπρέι.

24. Φυσικά και καπνίζω...είναι πιο υγιεινό απο το να αναπνέω.

25. Sorry που γράφω στους τοίχους, δε με καλούν στα talk show

26. ΤΟ WHATSUP ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ

27. Νότη ΑΡΧΟΝΤΑ πάρε μας τα υπάρχοντα.

28. Οι πέντε πρώτες μέρες μετά το σαββατοκύριακο, είναι οι χειρότερες.

29. Είδα ένα μικρό αλογάκι που το πονούσε η κοιλίτσα του. Αχ καημένο στομαχόπονυ!

30. Αυτοί όλοι που -αντί για βρισιές- γράφουν "$#*@!" άραγε όταν τσακώνεσαι μαζί τους σου λένε "άντε και δολλάριο μωρή δίεση, αστεράκι, παπάκι!";

31. Ιδού η Ρόδος ιδού και.......... η Κάλυμνος.

32. Ένας βλάκας που περπατάει, αξίζει πιο πολύ από δέκα διανοούμενους που κάθονται.

33. Από το ημερολόγιο του Chuck Norris λείπει η 1η Απριλίου, γιατί δε σηκώνει αστεία.

34. Θέλω να ζήσω όπως τα αστέρια που ξεψύχησαν...μέσα στο φως κάποιου αφιλόξενου και μακρινού ουρανού.

35. Η ζωή είναι ένας κώλος, αν δεν τον γαμήσεις θα σε χέσει.

36. -Μωρό μου θέλω να κάνεις τατουάζ κάπου το όνομα μου για να το βλέπουν όλες οι άλλες και να ζηλεύουνε
-Οκ θα το κάνω στο πεος μου αγάπη μου!

37. -Ρε μαλάκα θα πάμε στη κηδεία του Νίκου?
-Γιατί ρε αυτός θα'ρθει στη δικιά μας?

38. -Πώς κόβει ένας μαθηματικός ένα δέντρο;
-Το υψώνει στο τετράγωνο και διώχνει τη ρίζα!

39. τα χάλια σου έχω σήμερα

40. Γιατί οι μελαχρινές είναι περήφανες για το χρώμα των μαλλιών τους;;
-Γιατί ταιριάζει με το μουστάκι τους

41. Έχεις i-phone?.. i-pod?... i-pad?...ε παρε κ ένα i-γαμήσου...κ είσαι κομπλέ.

42. Τι κάνουν οι άνθρωποι όταν βγαίνουν ραντεβού;
-Λένε διάφορα ψέματα ο ένας στον άλλο και αν τα πιστέψουν βγαίνουν ξανά ραντεβού την επόμενη μέρα..
Θανάσης, 10 ετών.

43. Θα έκοβα τις φλέβες μου με ξυραφάκι, αλλά φοβάμαι μην είναι σκουριασμένο κ πάθω τέτανο

44. - Γιατί οι γριές δε φορούν μίνι φούστα ;
- Για να μη φαίνεται το στήθος τους.

45. Μου είπαν : Άκου τι λέει η καρδιά σου...
Τι διάολο είναι το ντουπ ντουπ ντουπ?

46. -Βλήμα!
-Ζώον!
-Hλίθια!
-Βλαμμένε!
-Να πας!

47. Το κέρατο είναι σαν το τζατζίκι... Όταν το τρώνε και οι 2 δεν υπάρχει πρόβλημα!

48. -Έβαλα το χέρι μου στην πρίζα και με χτύπησε το ρεύμα...
-Ναι, έχει την ΤΑΣΗ να το κάνει αυτό.

49. -Ρε συ Γιώργο, έστειλα το παιδί πριν 2 ώρες να πάρει μακαρόνια και δεν έχει γυρίσει ακόμα. Τι να κάνω?
-Ξέρω 'γω...κάνε φασολάκια!

50. Δύο παράλληλες γραμμές συναντώνται στο άπειρο με εχεμύθεια και διακριτικότητα.

51. Η μεγαλύτερη απόδειξη πως ο Χριστός ήταν Έλληνας είναι πως αντί να αναστηθεί με τη μία, κόλλησε μία Παρασκευή και το έκανε τριήμερο. 

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. Tapandaola111 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger