Latest Posts :


ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ (ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ)

ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ, ΚΡΗΤΗ, ΦΙΛΙΑ, ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ, ΕΛΛΑΔΑ, tapandaola111

Το παρακάτω 'post' με τις Κρητικές μαντινάδες είναι αφιερωμένο στον Κρητικό φίλο μου Γιώργο Σταυρουλάκη που τα σπάει!!!
  
Αμα σας ερωτήσουνε το τι θα πει φιλία
απάντηση στο ερώτημα δεν βρίσκεις με τη μια.
Νέα τα ήθη κι έθιμα καινούργιες οι παρέες
μα πιο πολύ θα νοιάζομαι τις μέρες τις ωραίες.
Με συννεφιά ο ουρανός, μα δε στεναχωριέμαι,
παρέα με φίλους κολλητούς θα κάνω και ξεχνιέμαι.
Φίλο δεν κάνω όποιο βρω και μου χαμογελάσει
αν δεν τον έχω σε χαρές και πίκρες δοκιμάσει.
Πόσοι οχτροί σου φαίνονται για μπιστεμένοι φίλοι
που'χουν φαρμάκι στην καρδιά και ζάχαρη στα χείλη.
Αθρώπους γνώρισα πολλούς και τσι 'καμα δικούς μου
μα λίγους εξεχώρισα για φίλους μπηστικούς μου.
Μαχαίρι μέσα στην καρδιά ετσά 'ναι η προδοσία,
στον Χάρο στέλνει οριστικά αγάπες και φιλία.
Όσοι στο νου σας έχετε μονάχα τη φιλία
να ξέρετε πως μόνο αυτή ευφραίνει τη καρδία.
Ποτέ μου δεν εχτύπησα πόρτα να μην ανοίξει,
όπου κι αν πάω θα βρεθεί φίλος να με στηρίξει.
Με φίλους εμεγάλωσα με φίλους θα πεθάνω
κι αν είναι για τους φίλους μου και τη ζωή μου χάνω.
Φιλία λέξη ιερή, φιλία λέξη αργία
που βρίσκεται στο λεύκωμα και όχι στα βιβλία.
Το αίμα μου κι αν χρειαστεί εγώ θα σου χαρίσω
πως είσαι φίλος καρδιακός απλά να σου θυμίσω.
Φίλους σε εισαγωγικά γνωρίζω κάθε μέρα
όμως καλούς και μπιστικούς μετρώ στη μια μου χέρα.
Μου είπανε πως η καρδιά είναι να δίνει αίμα
μα εγώ την έχω μοναχά για φίλους σαν και σένα.
Τσι φίλες μου θα τσ'αγαπώ οσαμε να ποθάνω
γιατι ειναι άνθρωποι καλοί εις την καρδιά μου απάνω.
Φίλε μου εξημέρωσε ακόμα μια μέρα
πότε θα ΄ρθει τ΄απόγευμα να κάνουμε παρέα.
Φιλία όπου γίνεται αγάπη με τα χρόνια
δεν θα την φθείρουν οι βροχές οι μπόρες και τα χιόνια.
Φίλος θα πει να μην ζητά μα όταν του δίνεις ένα
αυτός να λέει ευχαριστώ με μάτια δακρυσμένα.
Ο φίλος που δεν εκτιμά τα λίγα που προσφέρεις
μην περιμένεις με πολλά ν' αλλάξει να το ξέρεις.
Φίλος σου είμαι και αν θες μπορείς να δοκιμάσεις
βάλε φωτιά να μπω μπροστά κι ύστερα να περάσεις.
Τι μαντινάδα να σου πω τι γράμμα να σου στείλω
που καμαρώνει η σκέψη μου μόνο που σε έχω φίλο.
Εγώ το παρεάκι μου ποτέ δεν θα προδώσω
και ας λένε οι διάφοροι πως θα το μετανιώσω.
Όπου κι αν κάνω τη φιλία και τη ζωή μου δίνω
το αίμα μου αν χρειαστεί σαν το νερό το χύνω.
Δεν ξέρω τι προσπαθείς με το πείσμα σου να δείξεις,
μα μια φιλία οδηγείς στο τέλος να την λήξεις.
Κάνε ένα φίλο κρητικό
και άμα σε συμπαθήσει
τότε να είσαι σίγουρος
πως δε θα σε πουλήσει!
Μέσα στο βούρκο της ζωής
μέσα στην αδικία,
υπάρχει μια λέξη ιερή
που λέγεται ΦΙΛΙΑ!

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. Tapandaola111 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger