Latest Posts :


ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ 2014 ΑΠΟ ΤΟ BLOG ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


Μόλις τώρα προσέξαμε ότι έχουμε παραλάβει βραβείο 2014 από το πολυαγαπημένο μας blog με την ονομασία Δημιουργία-Επικοινωνία

Το βραβείο αυτό δίνεται από διάφορα blogs προς άλλα φιλικά και αγαπημένα! 

Το συγκεκριμένο blog (Δημιουργία-Επικοινωνία) μας υποστηρίζει θερμά από τότε που έχει δημιουργηθεί και εμείς από την πλευρά μας ανταποδίδουμε όσο μπορούμε! Ευχαριστούμε λοιπόν που μας συμπεριλαμβάνετε στα 10 αγαπημένα σας blogs και μας κάνετε την τιμή με το παρπάνω βραβείο!

Το email όπως το παραλάβαμε:
 '' Καλημέρα φίλε μας
για την όμορφη δουλειά σου
αποφασίσαμε να σου δώσουμε
ένα βραβείο που το αξίζεις,
ελπίζω να μας τιμήσεις και
να το παραλάβεις.
Ευχαριστούμε πολύ''
Στους άγραφους νόμους των blogoβραβείων (όπως λέει και ο διαχειριστής από το Δ.Ε.) υπάρχει ο εξής κανόνας από τη στιγμή που θα παραλάβεις βραβείο: δίνονται λοιπόν κάποιες ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσουμε και μετά και εμείς με τη σειρά μας να κάνουμε ερωτήσεις σε αγαπημένα και φιλικά blogs που θα βραβεύσουμε.

(Σαν συνέντευξη μου φαίνεται...για να δούμε λοιπόν...)


I.  Να γράψεις 11 πράγματα (που δεν είναι πράγματα, αλλά λόγια..!) για τον εαυτό σου:

1. - Θα έλεγα πως είμαι εγωκεντρικός (κακό αυτό... ή καλό δεν ξέρω), ορθολογιστής όσο δεν πάει και με τάσεις προς τον σκεπτικισμό.

2. - Δουλευταράς απ' ότι έχω ακούσει από άλλους. Όσο για απογοητεύσεις και εμπόδια που θα προκύψουν, τα βγάζουμε πέρα με πολύ πολύ υπομονή.

3. - Έχω βρει το ταίρι μου, είμαι σίγουρος για την επιλογή μου και σκοπεύω να περάσω μια ολόκληρη ήρεμη και ήσυχη ζωή μαζί της. <3

4. - Είμαι πολύ οικονομικός στις καθημερινές μου δραστηριότητες (ποιος άλλωστε δεν είναι στους καιρούς που ζούμε), δεν μου αρέσει να εξαρτώμαι από άλλους.

5. - Στο θέμα της φιλίας μπορώ να γράψω ολόκληρο βιβλίο. Στη ζωή πρέπει να έχεις φίλους που πρέπει να είναι δίπλα σου όταν τους χρειάζεσαι και αν είναι πραγματικοί φίλοι είναι εκεί χωρίς καν να τους το ζητήσεις. Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω φίλους που το αξίζουν πραγματικά, πολλές φορές χωρίς να σκέφτομαι αν εκτιμάνε την προσπάθειά μου η όχι, αν και είμαι από τους τύπους που όταν βοηθάω έναν φίλο την εκτίμησή του τουλάχιστον την απαιτώ! Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

6. - Ότι έχω να πω το λέω, τις περισσότερες φορές, έξω από τα δόντια!

7. - Ο αθλητισμός και συγκεκριμένα το ποδόσφαιρο είναι από τα αγαπημένα μου hobby. Αν και τα έχω παρατήσει λίγο...

8. - Την οικογένεια μου (και γενικά τον θεσμό της οικογένειας) την βάζω πάνω απ' όλους και απ' όλα.

9. - Είμαι υπερβολικά πολύ παρατηρητικός άνθρωπος.

10. - Συμπονετικός, ευαίσθητος και καλόκαρδος.

11. - Τέλος μου αρέσει πολύ η μουσική. Οποιαδήποτε μουσική.
   

II. Να απαντήσω στις 11 ερωτήσεις αυτού που μου έκανε tag (και στην περίπτωση του διαχειριστή του Δ-Ε)

1. - Τι αγαπάς περισσότερο στον κόσμο;

 Την οικογένειά μου, την κοπέλα μου που ελπίζω να γίνει οικογένειά μου, τους φίλους μου και όσους μ'αγαπάνε!

2. - Ποια είναι η αγαπημένη σου παιδική ανάμνηση;

Η παλιά μου γειτονιά.

3. - Ποια λέξη χρησιμοποιείς συνεχώς;

    
Δεν μαμιέται...

4. - Πως εκμεταλλεύεσαι τον ελεύθερο χρόνο σου;


Αθλητισμός, blogging, βόλτες


5. - Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει περισσότερο;


Η ψευτιά, η υποκρισία, οι δήθεν, τα πρόβατα (τα ζώα μια χαρά είναι για άλλα πρόβατα λέω), οι πολιτικοί και πολλά άλλα... :P

6. - Ποιο είναι το αγαπημένο σου μουσικό κομμάτι;

Κάποτε είχα φάει κόλλημα με αυτό...



7. - Ποιο ήταν το παιδικό σου όνειρο;

Δεν είχα όνειρα...

8. - Σε τι δε μπορείς ν' αντισταθείς;

   
Δεν μπορώ να αντισταθώ στα γλυκά... 

9. - Τι σου λείπει περισσότερο στη ζωή σου;

Τίποτα απολύτως!

10. - Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;

Αυτό το ψάχνω και εγώ εδώ και πολύ καιρό...σίγουρα κάτι θα υπάρχει αλλά δεν το έχω βρει ακόμα...

11. - Πόσο συχνά συμβιβάζεσαι στην καθημερινότητά σου;


Κάθε μέρα.


III. - Γράψε 11 ερωτήσεις γι' αυτούς που θα κάνεις tag (και ιδού οι δικές μου..!!!)

1. - Με άριστα το 10, τι βαθμό ευχαρίστησης θα βάζατε στη ζωή σας μέχρι σήμερα;

8/10

2. - Ποια πόλη θα σε ενέπνεε ή θα 'θελες να μείνεις;

Καμία προς το παρόν. Είμαι μια χαρά και εδώ...

3. - Εκτός απ' την υγεία τι άλλο θα έβαζες μετά στη λίστα του Αϊ Βασίλη;

Κάτι που έχει χάσει πολύς κόσμος. Το χαμόγελο.

4. - Από νεύρα πως πάμε;Να κάνουμε μια εξέταση παρακαλώ!χαχααα!

Τεταμένα...θες κάτι; 

5. - Ποια είναι η πιο όμορφη κι έξυπνη φράση-κομπλιμέντο που σου 'χουν πει;

Δεν μου έρχεται κάτι τώρα...

6. - Αν θεωρήσουμε πως έχεις εξασφαλισμένη την υγεία σου, τι θα διάλεγες απ' αυτό το δεσμευτικό δίπολο;
     
α)Λεφτά με ό,τι κάτσει ή
β)Φτώχεια μ' εξασφαλισμένη ευτυχία!

 Επειδή δεν είμαι και πολύ των χρημάτων θα διάλεγα το δεύτερο.

7. - Θα 'δινες όλα τα υπάρχοντά σου για να βοηθήσεις τους ανθρώπους;

Δεν νομίζω ότι δίνοντας όλα μου τα υπάρχοντα θα βοηθούσα και πολλούς...αλλά αν ήταν πραγματική ανάγκη πιστεύω πως ναι.

8. - Τι θα 'ταν εκείνο που θα συγχωρούσες σε μια συζυγική σχέση;

Δεν έχω ιδέα τι με ρωτάς...

9. - Για ποιον άνθρωπο στη ζωή σου θα θυσιαζόσουν;

Για την οικογένειά μου και την γυναικάρα μου, χωρίς δεύτερη σκέψη :)

10. - Τι 'ναι εκείνο που θα σε συγκινούσε πολύ σ' έναν άνθρωπο;

Ο σεβασμός που τον διακατέχει προς τους άλλους, η ευγένεια και και η καλοσύνη.

11. - Τι υποστηρίζεις και γιατί; Λογική ή συναίσθημα;  (ένα απ' τα δύο παρακαλώ  και χωρίς συνδυασμούς μεταξύ τους!)


Λογική και πάλι λογική γιατί έτσι είναι ο χαρακτήρας μου...


IV - Βράβευσε 11 άτομα-ιστολόγια(κάτω των 200 μελών τα μπλογκ τους) κι ενημέρωσε τα για τη βράβευση!

1. Δημιουργία-Επικοινωνία

2. Η Διαδρομή


3. Toekana


4. PESTANEA


5. Πανσέληνες Νύχτες


6. Τα ταξίδια μου


7. Αληθινό


8. Με ονοματεπώνυμο


9. The news teller

10. La vita e bella


11. People of the World



Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. Tapandaola111 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger