Latest Posts :


ΑΣΤΕΙΑ STATUS Part 2

αστεία status, ατάκες, γέλιο, αστεία κείμενα, internet, facebook status, twitter status, tapandaola111

Η συλλογή με τα καλύτερα status που κυκλοφορούν στο Internet συνεχίζεται με 50+1 αστεία και ξεκαρδιστικά status για όλα τα γούστα.
Ώρα για γέλιο...


1. Τα παιδικά μας χρόνια ηταν λες και ήμασταν μεθυσμένοι... Όλοι θυμούνται τι κάναμε εκτός από εμάς!

2. -Έχετε το βιβλίο "Άντρας, ο αρχηγός του σπιτιού;"
-Τα παραμύθια είναι στον πάνω όροφο!!

3. Αν κάτι που λέω μπορεί να ερμηνευτεί με δυο τρόπους κι ο ένας απ' αυτούς σε κάνει έξαλλο, εγώ πάντα εννοώ τον άλλο!

4. Πίσω από κάθε υπέροχη γυναίκα κρύβεται ένας άντρας που κοιτάει τον κώλο της.

5. Η γυναίκα είναι σαν τη γάτα: Αν δεν την "ταΐσεις" καλά εσύ, θα πάει να βρει άλλον να την "ταΐσει".

6. Θα έκοβα το κάπνισμα, αλλά σκέφτομαι τους καπνεργάτες που θα μείνουν άνεργοι. Δε θέλω να φερθώ εγωιστικά και να σκέφτομαι τα πνευμόνια μου.

7. Παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και την πήγαμε ένα βήμα μπροστά!
-Γ.Α.Π.

8. Γιατί όταν μια γυναίκα πάει με πολλούς άντρες είναι πουτ@να, ενώ όταν ένας άντρας πηγαίνει με πολλές γυναίκες είναι μάγκας;

9. Όταν μια κλειδαριά ανοίγεται από πολλά κλειδιά, λέγεται ελαττωματική. Όταν ένα κλειδί ανοίγει πολλές κλειδαριές, λέγεται... master key!

10. Σε βλέπω, μ'αρέσεις.Μου μιλάς,μ'αρέσεις περισσότερο.Βγαίνουμε 20 ημέρες και μόνο συζητάμε.Αν ήθελα πουλί που μόνο μιλάει, θα έπαιρνα παπαγάλο.

11. Μια κοπέλα μπορεί να λέγεται "γυναίκα" ΜΟΝΟ όταν ανακαλύψει τη δύναμη που κρύβει αυτό το "πράγμα" στο βρακί της

12. Ρώτησα τον σερβιτόρο: «είναι φρέσκο αυτό το γάλα;»

Μου απάντησε: «κυρία μου, τρεις ώρες πριν ήταν χορτάρι»

13. Κάτι κοπέλες σαν και σένα θέλουν ανανέωση μούρης

14. Αν νομίζεις ότι ο χρόνος περνάει, κάνεις λάθος. Ο χρόνος στέκεται, εμείς περνάμε..

15. Ένα γερό ταρακούνημα αξίζει πολύ περισσότερο από μια καλή συμβουλή.

16. 700 άτομα δήλωναν τυφλοί για να παίρνουν σύνταξη..μετά από έρευνα ήταν μόνο 40. Άλλοι λένε κομπίνα, εγώ λέω θαύμα.

17. -Ο σκυλος μου επεσε σε ενα χαντακι.
- Και πως τον εβγαλες?
-Τζακ!!

18. Μετριοφροσύνη είναι αυτό, που αφήνεις τους άλλους να ανακαλύψουν μόνοι τους πόσο γαμάτος είσαι

19. Δεν με πειραζει να σε συναντησω στο δρομο...αρκει νασαι πεζος..κι εγω με το αυτοκινητο!!

20. Εμπειρία είναι αυτό που αποκτάς όταν δεν αποκτάς αυτό που θες


21. Δέκατο του δευτερολέπτου: Χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ του ανάμματος του πράσινου φαναριού και του κορναρίσματος του μαλάκα του πίσω αυτοκινήτου!!!

22. Ένα ψέμα γίνεται πιο πιστευτό όταν κρυφτεί ανάμεσα σε δύο αλήθειες.

23. Μου τη σπάνε οι εγωιστές. Ασχολούνται συνέχεια με την πάρτη τους, ενώ θα μπορούσαν να ασχοληθούν μαζί μου!

24. Αυτή: -Δηλαδή ούτε τη γνώμη μου να μη λέω;
Αυτός: -Φυσικά και να τη λες..Δεν θα σου στερήσω το δικαίωμα στο λάθος.

25. Μου την σπάνε αυτοί που αφήνουν γρήγορα το shift!!11111111

26. ΑΠΟ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ HOUSE

27. Αηδίες, κι εγώ ξεπλένω χρήμα τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα. Στο πρόγραμμα με τα τζιν συνήθως

28. Ρωταει το σκουληκακι την μαμα του:
-Μαμα που ειναι ο μπαμπας?....
-Τον πηρε ενας κυριος παιδι μου,και πηγαν για ψαρεμα!

29. Πεθαίνει η γυναίκα και συναντάει τον άντρα της στον παράδεισο.
- Αγάπη μου! Τι όμορφα θα είμαστε και πάλι μαζί!
-΄Ελα κόψε τις μαλ@κίες! Η συμφωνία ήταν "Μέχρι Να Μας Χωρίσει Ο Θάνατος!"

30. Πουλόβερ = ένδυμα που το φοράς όταν η μάνα ή η γιαγιά σου κρυώνουν!

31. Ενας αστυνομικός κρατάει στα χέρια του μια Οδύσσεια και μια Ιλιάδα.
Περνάει τρέχοντας απο κει ένας αναρχικός, του αρπάζει τα βιβλία και φωνάζει:
ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜHΡΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

32. Ο έρωτας έχει δύο τιμές:μια υψηλή όταν τον αγοράζεις......και μια χαμηλή όταν τον πουλάς.

33. Ένας επιτυχημένος δικηγόρος ξέρει τον νόμο. Ένας σπουδαίος δικηγόρος ξέρει τον δικαστή.

34. Θα προσπαθήσω να ζήσω μέχρι θανάτου.

35. Όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως θέλουμε, τότε πρέπει να τα θέλουμε όπως γίνονται.

36. Το καλύτερο τέλος είναι αυτό που υπόσχεται μια καινούργια αρχή.

37. Αν η περιουσία σας είναι ό,τι πολυτιμότερο έχετε, καλά κάνετε και φοβάστε.

38. Ξύπνα, είναι ώρα ... για ύπνο.

39. Σε δρομο τρεχω μονος μου και βγαινω τελευταιος.

40. Αν η ομοφυλοφιλία ήταν φυσιολογική,ο Θεός θα έφτιαχνε τον Αδάμ και τον Γιώργο.

41. Η αδυναμία σου είναι η δύναμη του άλλου.

42. Όποιος ανακατεύεται με τις τράπεζες τον τρώνε οι τόκοι.

43. Είναι καιρός για άμυνες πιο επιθετικές.

44. Η χώρα διαλύεται από την αδιαφορία. Αλλά τι με νοιάζει εμένα;

45. Φονιάδες των δοντιών, ζαχαροπλάστες!

46. - Κάτω τα ζήτω
- Ζήτω τα κάτω

47. Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου.

48. Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.

49. ΑΕΛ,ΤΡΑΚΤΕΡ ΚΑΙ LOVE IS IN THE AIR

50. Είμαι ελεύθερος να κάνω ό,τι θέλουν

51. Ποτέ δεν ξέρεις πόσους φίλους έχεις μέχρι να νοικιάσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα.


Κάντε κλίκ εδώ για να δείτε το: Part 1 [100+1]
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2014. Tapandaola111 - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger